Fase van ontdekking - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Robert Fast - WaarBenJij.nu Fase van ontdekking - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Robert Fast - WaarBenJij.nu

Fase van ontdekking

Door: Robert Fast

Blijf op de hoogte en volg Robert

15 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Na een een goede vlucht en na een nacht met weinig slaap, zijn wij vanochtend vertrokken vanuit Johannusburg naar Phalaborwa met de bus. Onderweg zijn wij dingen tegen gekomen die ik voorheen altijd alleen op zagen. Dingen zoals: huisjes van golfplaten, inwoners die graven naar spullen, koeien die zomaar op de straat lopen. Na al deze nieuwe ervaringen zijn wij aangekomen in ons huis (wat erg groot en mooi is!). Vervolgens nog boodschappen gedaan in Phalaborwa. Ik moet wel erg wennen aan de bevolking, dat alles op een slakkengangetje gaat. Morgen gaan we kijkje nemen op de opvang voor mensen mer een beperking! Voor de rest gaat alles nog goed!

Robert

  • 15 Januari 2015 - 19:59

    Peter:

    Leuk bericht , robert .
    Groet vanuit een koud nederland
    Peter

  • 15 Januari 2015 - 20:28

    Linda:

    Zo Robert, het grote avontuur is begonnen! Geniet ervan. Het is een unieke ervaring. Leuk dat je meteen schrijft.
    Veel succes, Linda.

  • 15 Januari 2015 - 20:57

    Annet:

    Hoi Robert. Wat ontzettend leuk om je belevingen te lezen! Liefs annet

  • 15 Januari 2015 - 21:33

    Maja:

    Meteen al geschreven! Leuk hoor. Hoop dat je veel leuke ervaringen opdoet! gr Maja

  • 16 Januari 2015 - 16:03

    Karel Mul:

    Ha Robert,

    Ik hoop dat je het vreselijk naar zin zult hebben daar! Op de lagere school zongen wij
    'O, breng mij terug naar die oud Transvaal,
    Daar waar mijn Sarie woont
    Daar onder bij die milies bij die groene doring boom,
    Daar woont mijne Sarie Marijs
    Daar onder bij die milies bij die groene doring boom
    Daar woont mijne Sarie Marijs.

    Pas onlangs heb ik begrepen dat het een patriottisch/ verzetslied is van de -van oorsprong Hollandse- boeren die tegen de Engelse overheerser vochten.
    Hartelijke groet,
    Karel Mul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

Robert

Ik houd mijn familie en vriendin op de hoogte wat zich allemaal afspeelt in zuid afrika door middel van dit weblog

Actief sinds 06 Jan. 2015
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 5064

Voorgaande reizen:

06 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: