Zuid-Afrika na 1 week - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Robert Fast - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika na 1 week - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Robert Fast - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrika na 1 week

Door: Robert Fast

Blijf op de hoogte en volg Robert

21 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Zondag: afgelopen zondag hebben wij een voetbal gekocht en daarmee de plaatselijke voetbal club heel erg blij mee gemaakt. De bal werd onder luid applaus in ontvangst genomen. Na al deze hectiek hebben zij wedstrijdjes gespeeld, die wij natuurlijk moesten kijken (het viel me op dat het niveau aardig hoog lag).
Maandag: Maandag hebben wij een gesprek gehad met de managers van een soccer foundation. Gekeken naar de mogelijkheden die er zijn en wat wij als sportleraren kunnen betekenen voor deze doelgroep. Uitkomst was dat wij de coaches gaan observeren tijdens trainingen en wedstrijden en dan in een clinic hun minder sterke punten proberen te verbeteren.
Dinsdag: Dinsdag was de eerste echte dag bij het gehandicapten project. We hadden een lesje voorbereid voor anderhalf uur. Ze hadden de grootste lol ook al ging het totaal niet hoe wij het voor ogen hadden gezien. Na afloop hadden wij twee korfballen geschonken aan deze mensen. Ze wisten niet wat ze moesten zeggen zo blij waren ze.
Woensdag: Onze vaste vrije dag, dat betekend een dutje bij het zwembad en dan je ogen openen onder een palmboom met een colaatje naast je.

P.S. Ik heb een aantal foto's hierop gezet, staat bij het kopje Foto's

Robert

  • 22 Januari 2015 - 08:38

    Annet:

    Hoi Robert, het blijft boeiend om je ervaringen te lezen en zo'n dutje lijkt mij ook wel heerlijk. Annet

  • 22 Januari 2015 - 09:46

    Tilly:

    Hey wereldreiziger! Je hebt het te gek hè. Zo invoelbaar, wat een avontuur!
    Als ik de foto zie van jullie met z'n allen onder de boom, ruik en voel ik Afrika weer. En verlang ik terug…
    Have fun! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

Robert

Ik houd mijn familie en vriendin op de hoogte wat zich allemaal afspeelt in zuid afrika door middel van dit weblog

Actief sinds 06 Jan. 2015
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 5046

Voorgaande reizen:

06 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: